jag tänker inte säga att livet är emot mig..

Under två veckor har jag nu provat att inte äta laktos (mjölk/mjölkprodukter) för att se om det är det som fått mig att så j-la illa de senaste ett och ett halvt året. Det var vårdcentralen som sa att jag skulle testa om det gjorde någon skillnad, annars skulle jag ringa igen så skulle dom göra prover.
Och hur mycket jag än hoppats och önskat, så har jag inte mått illa någonting dessa två veckor (utom när Simon bredde min macka med vanligt smör........).
Så fuck it. No more milk.

Nä. Detta vart ärligt talat lite jobbigt. Får inte äta laktos. Vill inte äta kött. Och är väldigt kräsen när det gäller mat. Ni förstår ju hur jag kommer ha det framöver livet?

fred
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0