nattblogg

Okej. Vad ska jag säga?
Jag är hård idag. Jag är nog elak också. Förlåt i förhand.
Jag hatar att folk äter kött, jag tycker det är så jävla falskt att folk är emot djurplågeri men ändå äter kött. Det är sjukt patetiskt att "håna" eller kolla snett på vegetarisk mat. Tycker det är fegt av folk att inte ens överväga att äta vegetariskt istället för kött, när dom vet hur köttindustrin fungerar.
Jag hatar folk som inte respekterar andra människor, varje sig det gäller musik, politik, mat eller vad som helst. Tycker det är fegt att inte klara av att lyssna på en annan människas åsikt, bara säga sitt. Jag hatar att folk inte kan försöka ta lärdom av folk som har andra åsikter än sig själv.
Antagligen ingen som bryr sig eller kommer ändra sig. Men fuck this. Vad går att ändra? Alla politiker är manipulerade, dom också. Vem kan man lita på?

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0