Övar körlåtar!

Tycker jag ska ha en eloge för att jag klev upp 08:30 idag - när jag somnade... ja inte var det före 02:30!!
Men för vad nytta? Har varit på en förskola och hälsat på och sagt att jag finns tillgänglig ifall dom behöver någon som jobbar. Sen gick jag hem.
Tänkte att den kalla höst-luften skulle väcka med, men ack så trött jag är.

SÅ! Vad ska jag göra för att inte somna om? Varför är det ens lönt att plåga sig att kliva upp på morgonen när det inte finns något att göra?
(jag har inga cvn atm, så jag kan inte gå och söka jobb heller...)



peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Ida Selin

Spraytanningen håller i 7-10 dar tror jag de sa. Det lossnar ju succesivt så man kan ju he på mer om man vill eftersom - fanns små solservettter som kosta typ 10 kr tror jag :)



Njae dyrt och dyrt. En dusch kostade 270 kr/person. Jag hade förväntat mig att det skulle vara MYCKET dyrare så jag tyckte det var billigt, men det är ju kanske inte så att man skulle ha råd att göra det typ varje vecka :P inte jag iaf :P



Vad kan du tänka dig att jobba med då gumman? Och var VILL du jobba med, sen i framtiden alltså?



Pusss!



2009-10-01 @ 11:05:09
URL: http://idaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0