tacos<3

Jag spydde just. Inombords. I huvet. Vad händer med alla tonåring nuförtiden? Betedde vi oss sådär? Jag hoppas då verkligen inte det. Det är pinsamt.
Har alltså kollat på nå bloggare, och jag vill inte kalla dom fjortis för det verkar vara tortyr för dom, eftersom dom i videblogg efter videoblogg försöker övertala alla tittare att dom _INTE_ är fjortis.
Dom pratar i falsett, fnissar falska, står och drar, kletar och joxar med sitt hår 24/7, berättar vilka AWESOME partys dom varit på, och hur dumma i huvudet alla läsare är och hur mycket bättre dom är. OMG. OMFG.
Jag har väl också vissa perioder i livet jag kanske inte är stolt över, men om jag betedde mig som dom där gör, förstår jag inte varför ingen satte ett skott i pannan på mig. Och jag hoppas och tror att mina mindre bra perioder i livet, INTE var inför hela sveriges befolkning och INTE efter jag fyllt 15. Jissses.
Jag måste nog spy lite igen.
Men om ni också är sugen på att känna er lite smartare, lite bättre... kolla här tex.
Jag ger alla dess småbarn ETT tips.. Gör om, gör rätt..

uäääk
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: KICKI

Men ååååh! jag orkade se typ tio sekunder ;p Hur fan kan tjejen stå sådär i tre minuter, fyfan! gör om och gör rätt ;p hahaha!

TIIST<3

2009-09-04 @ 12:15:13
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0