en dag som denna.

Vad ska jag skriva måntro?
Måntro - vilket jävla fult ord ändå.

Jag har lite hemlängtan, när det är sånt här väder, och så tänker jag att det vore huuur nice som helst och sitta på bänkarna i Sundsvall city och ta en mjukglass. Eller hänga i hamnen och kolla på folk. Kanske vara i busbacken. Fan va njut.
Sundsvall, sunksvall, pundsvall. Whatever, det är nice som fan.

Jag är pank. Så alla vet. JÄTTEPANK. Mig behöver ingen råna eller så. Men muta gärna, jag tar emot alla sorts mutor, sålänge det är pengar. Eller en bil möjligtvis.
Tror det är prio ett på önskelistan i år, en bil. Och jag är helt seriös. Tänk er att bo 1 mil utanför närmaste stad, och bussarna går inte på helger eller kvällar. Kul liv.
Så tänk på det, ni som vill ge mig en födelsedagspresent, BIIIL. Eller bidrag till tatuering funkar också...


pz
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0