en vecka sedan?!

Inatt var jag på Peace and Love - i min dröm. Jag hade dock glömt tält, och jag var arg så jag skulle hälla vatten på två killar. Knepig dröm.

Just hemkommen från bio - Farsan! Den var jätterolig. Lite sorglig, men jag är ju rätt blödig också.

Sundsvallsresan var utomordentlig trevlig. Jag saknar det lite redan... :') Alla vänner, och staden och sådär. Även om jag trivs här uppe så känns det ju ändå aldrig som hemma. Hemma, du vet, man vet alla gator, alla människor på stan känner man igen, man vet alla guldkorn som finns. Och framförallt finns ju alla man älskar, och känt längst där. Hemma alltså. Hemma. Man ska vara glad man har något sånt, ett hem, en trygghet.

Nu blir det nog bingen och fortsätta på Beck-maraton.

Biopopcorn fulla magen, visst är biopopcorn tusen gånger godare än vanliga? Vad har dom för hemlg recept! Och tonvis med salt på dom ska det vara. M-m-m.

Bilder från sundsvall finns på facebook och bilddagboken. Orkar inte lägga upp nu. SRY!

pz
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0