Hej min pojk!

Konserten gick bra, eller nä, egentligen inte för mig, men vem bryr sig? :) Orkar inte gråta över spilld mjölk, so to speak.

Alltså! Nu tänker jag skriva något jag funderat över länge. Är det sant som 08orna säger, att snus är en norrlandsgrej? Jag har aldrig mött så många som snusar, sen jag flyttade till Piteå, och då tyckte jag många snusade i Sundsvall. Är det så att fördomarna blivit besannade? Jag dom nekat detta i alla år....
Statistik borde definitift göras.

Nu ska jag fortsätta ha ont i huvudet.

fred'
/sofiansiper

Kommentarer
Postat av: sanna

jag kan göra undersökning här nere då, spana in folk på tuben och se om nån snusar. har nog inte tänkt på det än, men för din skull ska jag göra det!

2010-04-19 @ 23:28:37
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0