how will i know..

Tillbaka i hålan aka Framnäs. Känns ändå fint, har saknat mitt rum lite :)

Dagen har spenderats i Sävast, hos mormor. Moster, kusin sara, kusinbarn Elias och jag åkte för att fira mormor. Hon fyllde år 1 april. Så vi fick fika och tårta. Mums.
Sen bar det av till Framnäs i sällskap med Anton som var så snäll och skjutsade hit mig (eftersom det inte går några bussar här i norrbotten... hehe).
Snart ska vi repa, för nästa helg har vi konsert i Luleå. Jag ska enbart köra (som i sjunga, inte köra bil), men det ska bli superroligt ändå!
Sedan bär det av till Luleå igen, ska käka middag med Axel, David och Isabell. Lite okänt folk för er, mig med! Haha, men tacos säger man väl inte nej till ?

OCH! Jag måste bara säga det. LINA, underbara Lina <3
Sms mottaget 10 april 2010 15:56
Jag är kär


LIVET! KÄRLEKEN!<3

om ni bara förstod hur mycket jag saknar er, vännerna i sundsvall. livet är svårt att leva när jag inte får se er varje dag... men jag håller ut
Älskar er


peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: kicki

folk som inte fattar kommer tro det är lina på bilden! ;) btw måste jag fan ringa henne för lite info, elr har du gossip?! ;) kan ju ringas hela dagarna, ligger ju bara hemma och hostar jag ;p

SAKNAR DIG så in i bomben baby!

TIIST<3

2010-04-14 @ 20:13:56
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0