Hur kan man vara trött när man sovit jättemycket?

Har enbart rep idag, men ensemblen. Om en månad ska vi uppträda på en krog här i Piteå. Och vi är inte särskild redo för det än, men nu jobbar vi på det:)

Nästa helg är det valborg, och jag vet inte om jag ska till Sundsvall då. Har nämligen eventuellt en annan möjlighet att hälsa på i Sundsvall. Lite senare i vår. Men vi får se, vet säkert till helgen. Men om några av mina kära läsare har några planer inför valborg, dela med er!

Ikväll ska jag sätta mig och formulera ett CV som jag ska skicka in och dela ut. Söka lite sommarjobb. Både i Piteå, Luleå och Sundsvall. Får jag ett jobb så blir det där jag är i sommar. Annars kommer jag vara pank och bo i skogen eller nåt.

Bilder från lördagsrock i lördags



Foto: Tommy Björklund

pz
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0