snart är det helg!

I tisdags var det kanonväder! Jag solade på förmiddagen på våran balkong (dalladong - på toves familjs språk!), och vi grillade på kvällen. Helt underbart. Nu är våren här, även i norrbotten. Hoppas inte det snöar nu nå mer...

Har just haft min nästsista sånglektion. Fast funderar på att köpa privata, känns fan värt det. 100kr/timme. Vad tycker ni?

Och som sagt - i helgen blir det Lördagsrock. Vi skall uppträda i Luleå. Så imorgon är sista repen innan konserten på lördag.
För er som bor i Luleå och är sugna på att gå, är det på Kulturens hus, runt 13-tiden :)

Valborg barn, informera mig. Vad gör ni då? Någon som är ledig och vill vara med mig fredag - lördag? Tell me!





peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0