Torsdag!

Efter en dålig dag igår, då jag hade jättehemlängtan och var skolless, kom idag en skön dag.
hade religionsläxförhör och inlämning, och det kändes ändå okej. Jag svarade på en del frågor fast jag hatar att prata inför klass.

Sen fick vi lyssna på Baltisk livemusik, huuuur skönt som helst. Fan, det skulle man lira alltså. Awesome!

Fastän mina vänner i Sundsvall betyder allt i hela världen, och ingen någonsin kommer kunna ersätta dom, så blev jag jätteglad igår och idag, när jag kände att mina vänner här också är världens bästa. De märkte att jag inte var på topp och brydde sig jättemycket.
Fina människor alltså! Vad man uppskattar sånt runt omkring sig.

FAN, varför har jag ingen kamera? Det ska också upp på önskelistan fan. Och en drulleförsäkring, ifall jag skulle tappa den :)

peace out
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0