Visste ni...

att jag gärna vill ha pengar!
att jag har sånglektion om 10 minuter
att min senaste kyss var god
att jag lyssnar mycket på vad mamma säger
att jag funderar mycket på vad jag ska göra i sommar
att jag pratar snyggare än Piteborna
att jag inte gillar sverigedemokraterna
att min första riktiga kyss var brevid Kicki
att jag avskyr när folk snackar om saker dom inte kan någonting om
att kärlek är krångligt och fint
att jag gillar kalla öron!
att jag alltid kommer att brunhårig... hehe tror jag
att jag är förälskad i PENGAR
att sist jag grät var pga hemlängtan!
att min mobiltelefon är har tappat sitt ljud (?)
att när jag vaknar på morgonen brukar mina ögon vara svullna
att innan jag går och lägger mig brukar jag "glömma" att borsta tänderna
att jag just nu tänker på att jag hade behövt öva lite mer till sånglektionen
att i morgon kommer jag fira valborg
att jag hoppas det snart blir kristihimmelsfärd!! Då kommer jag till Sundsvall
att jag verkligen vill ha nåt att se framemot i sommar.. typ cash



Kommentarer
Postat av: Ed

Så nu ser jag förjävlig ut med långt hår och skägg? ;>

2010-04-29 @ 22:12:43
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: kicki

brevid kicki?! ;)

Gulle vad jag saknar dig! Ses om snart bara en vecka ;D

TIIST<3

2010-05-04 @ 19:13:52
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: StorNorrland

Lyssna du på vad mamma säger.... Vem annars

2010-05-18 @ 09:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0