love will find a way

Första Riktiga skoldagen. Börjar med matte och naturkunskap, yey! Hehehe.
Helgen var trevlig med en massa nytt folk och sådär.
Mindre trevligt är att jag fått hyran men inte lånet/bidraget. Men det löser sig alltid.

Alltså jag har ingen dammsugare här i lägenheten. Tänkte jag skulle klara mig ändå... inte hela terminen, men en vecka eller två i alla fall. Men nu är det så att det fastnar lort under fötterna när man går på mitt golv. Jag har inga pengar och måste ha en dammsugare, förslag på hur man löser detta?

när komma sundsvall och hälsar på mig dåå?! jag väntar ju på er.

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra? :)

2010-08-30 @ 13:04:36
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0