mmojdå!

Såg just "dom kallas rasister". Ska inte skriva nåt inlägg om SD, rasism eller liknande.
Eller jo, uppmanar återigen alla att rösta i år, rösta blankt eller vad som helst, allt för att SD inte ska få några röster.

Ja, åter till saken.
En fundering bara, när jag såg denna dokumentär.
Typ alla som ställde upp var skåningar (eller smålänningar kanske, jag hör ärligt inte skillnaden). Skåningar är så rädda för invandrare. Helt ärligt blir jag mer rädd när jag hör folk från mitt eget land som jag inte ens kan förstå vad de säger. Fattade tamejtusan inte vad de sa... Och ändå textar de invandrare i media?

Galet.

Jimmy med sin HOMIE

sov gött
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0