tröööööööööött

Är trött efter ett 40minuters idrottspass, men det var skönt att röra på sig igen :) Ser ni vad jag skriver?! sniper rör sig (utöver springa som en dåre på d2 då...)

Funderar på att hoppa av folkhögskola nu. Inser att jag kommer aldrig få godkänt i natur ändå. Jag fattar inte natur a. Jag må vara dum, men jag fattar det inte?
Och det är tydligen grundläggande för att söka vidare till högskola (vilket jag aldrig fått veta... varför informeras man inte om sånt här i gymnasiet? Då kanske man hade prioriterat bort andra ämnen istället för de grundläggande)
Så klarar jag inte natur a, är det meningslöst att jag klarat nån kurs. Summa summarum, jag behöver ju inte plugga nåt mer.
HEH!
Jag får gifta mig rik, vinna på lotto, eller komma på en jävligt smart uppfinning!


jag får en smart idé, och en massa pengar (och utifrån denna bild kan vi ju uteslutna konstnär som framtida inkomstbringande yrke!)

pis aout
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0