when you wish upon a star!

Sol i sinnet, brun inne /Rudolf.

Ska ringa mormor och fråga om jag får hälsa på henne imorogn. Åker till Sundsvall på lördag. Då spelar The baseballs och Roxette i Sundsvall. Ska dock inte se. Men det finns ett berg i sundsvall som hetter norra berget, (det finns ett som heter södra också!) och därifrån kan man se konserter som hålls på IP. Så kanske sitter man där och tjyvglor. Eller nåt.

nu ska jag bajsa! (nej det ska jag inte, för tjejer bajsar inte!!!1111one)

pz
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: sanna

fint att du förklara bergen men inte vad IP är, gulle:)

jag vet, slitet par. det var imma på linsen när jag tog kortet också, haha

sanna

2010-08-09 @ 22:11:40
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0