101224

Julafton hurrni! Och snart är dagen över. 
Jag var uppe tidigt för att gå och kolla när mormor sjöng i kyrkan. Jag och moster var tappra själar som åkte dit.
Sen har jag fikat och sånt därnt.

Fan! Jag blir så jäkla glad när jag får ett god jul-sms på julafton, tills jag inser att det är massutskick. Eller jag är väl glad att någon tänker på mig. Men jag vill känna mig personligt träffad!
Därför är jag noga med att skriva namn efter "God Jul" i mina sms, så folk vet att det är bara dom som fått just det sms:et.
Jävligt viktigt. Haha NOT!

Sjuk är jag också. Yes! På julafton och allt. Nåja, det går väl över.

Julmat? jatack!

Nä nu börjar kalle, är ni på?

frid,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0