äta farfars bajs och resultatet av hårfärgen!

Jag måste sluta vara sugen på chips och godis.. det är sjukt vilket begär jag har!!! Usch. Var på stan idag och tänkte köpa med mig en chipspåse.. men Maria fick mig att gå förbi chipshyllorna. Tack!

Ja av alla som tyckt till om min hårfärg så verkar rött vara mest poppis. Jag vet dock inte om jag törs färga mitt hår. Det bli ju nött och jag vill inte att det ska gå av eller att jag skulle bli tvungen att klippa mig.
Funderar dock på om Linda skulle vilja toppa mig efter nyår? (Jag och Maria gjorde en pakt att inte klippa oss innan nyår.. ). Det behövs toppas lite, men YTTERST lite.
Det här med hår är viktigt för mig. Smink, kläder.. skiter jag i. Sålänge håret är som jag vill är jag nöjd! Och det ska vara långt tjockt och platt (oftast..). Mitt hår alltså.
Intressant.

bajsbajs,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Pärlan

yes i can ;P

2010-12-01 @ 21:10:15
URL: http://lifeofpearl.blogg.se/
Postat av: sanna

kör i en röd toning då, kommer inte ge så mycket färg, mer lite skiftning, och sliter ju inte på det sättet:) om du vill få lite förändring iaf:)

2010-12-01 @ 23:49:18
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0