jag har en blåsa i munnen :(

Att har killkompisar eller tjejkompisar har sina fördelar och nackdelar. Jag har kommit på det bästa med att ha en tjejkompis, och det bästa med en killkompis.

Tjejkompiar kan man lita på, på ett sätt man inte kan med killar. Dom hatar folk åt en, dom berättar om någon sagt nåt om en osv.

Killkompisar kan man lita på, på ett annat sätt. Dom snackar inte skit på samma sätt. Dom är ganska ärliga och säger på en gång om det är något som stör den, istället för att säga det till alla andra.

Därför älskar jag att både ha kill och tjejkompisar!
(Kom ihåg nu att detta är väldigt generellt... alla kan ju inte dras över en kam! Jag älskar er alla, mina kära vänner!)

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0