varför är jag trött? det borde jag inte vara.

Helgen alltså.
Började med en 80talskonsert på fredagen, som var AWESOME! Dock slutade kvällen ganska tidigt med southpark och chips.. Under fredagkvällens gång hade jag lyckats planera in att följa med Jonas och Erik till Boden. Och så vart det.
Rullade iväg kring 10-tiden, till Boden. Ganska otaggad och trött. Fick höra Jonas band spela på gallerian i Boden. Sen åkte vi till hans bands repa och så jammade dom. Vi vart trött och seg och la oss innan tolv, haha.
Random helg men så jävla nice!



lite bilder från igår..


SEN VILL JAG BARA HÄLSA GRATTIS TILL LINDA SOM BLIR 22ÅR IDAG!!!!!!!!! <3


peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0