ursäkta förseninger med inlägg

Jag har failat som bloggare känner jag. Dålig uppdatering. Men nu kommer en i alla fall.
Idag har jag sovmorgon till ett, men har varit vaken sen tio ändå. Städat rummet och så. Så nu kan man se golvet igen, woho!
Och ikväll ska jag tvätta, fast jag vill inte. Vår tvättstuga ligger i huset bredvid, och det är snöstorm ute. (Skolan här sitter ihop med där jag bor så det är bekvämt!)

Helgen vart lite galen. Det var supermycket folk här som vi inte kunde ta ansvar för och det vart rätt stökigt, så vi hade bomöte om det igår, men det gick bra ändå. Vi bad om ursäkt och det ska ju såklart inte hända igen.
Det är dock svårt för oss att Inte släppa in folk när alla som bor här har nyckel in hit, så vem som helst kan ju komma utan att vi godkänt det.
AJA.

Lite pics sen helgen (för er som inte har facebook...)
   
   
   

fred
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0