Är det inte tisdag idag?

Har haft en lektion idag, religion. Det verkade schysst. Sen hängde jag lite, med almu-are (som de som går allmän linje med musik inriktning tydligen kallas), så det kändes som att vara estet på gymnasiet igen :)

Simon hade visst tagit med sig kamera-sladden så nu har jag fört över bilder, och ska lägga in dom här på bloggen, så får ni se hur det ser ut här.
Lånar ju internet av min klassmate Jakob, och det är mobilt så det lär ju ta ett tag.... brb!

jag första dagen på mitt rum.



lite av mitt rum sett från dörren


mitt skrivbord



hallen och toadörren



bara för att ni inte ska glömma hur jag ser ut


och så lite bilder från i fredags i miniatyr...




frid
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Niklas

Blir nog bra för dig där! =)

Är det en tv brevid eller 2 skrämar?

2010-01-13 @ 17:13:32
Postat av: sofiasniper

Jag hoppas det också :) Tack!

Nej det är en tv, dock är det en skärm egentligen men använder den som tv! Fast här finns ju inget internet så jag behöver ju fan ingen dator ens... BLÄ

2010-01-13 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0