Helgen i bilder

FREDAG

1. Jakob och Simon lagar tacos till oss i korridoren
2. Emil Jakob och Simon spelar innebandy i korridoren
3. Ölspel


Jocke Jakob och Jonte sjung och spelade


1. Hilma som bor i samma korridor som mig
2. Josef och Johan går här och hälsade på i fiolen



LÖRDAG

Emil och Simon


1. Jakob, Simon och Simon spela galet
2. Jag och Johanna
3. Lite gitarrspelande. Kolla Simons tomma blick :D


Det är sjukt mycket roligare att dansa, om det är på bordet..



1. Simon och Jakob
2. Jag visar nåt superhäftigt på min mobil
3. Klasskompisarna


Kommentarer
Postat av: Simon Jonasson

haha akta den där blicken!



och sen på bordet ser det ut som att kläderna är på väg att åka av!



kung bilder iaf ;D facebookare också vettja!

2010-01-18 @ 17:32:24
Postat av: Ed och Lilli

Tja



Ar det bra? Overlever du? Ser ut som det iaf ;>



Peace

2010-01-19 @ 00:56:50
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0