Ekonomiras

Hur man definerar rik och fattig är ju individuellt.
Jag anser att jag kommer vara fattig under detta år, då jag ska leva på studiebidrag.
Men å andra sidan är det den dubbla inkomsten jag har om man jämför med i höstas.
Fast å ännu andra sidan så är hyran det dubbla nu framöver än var den varit de senaste månaderna.

Sen kom jag dock på att jag inte kommer ha någon bil. Alltså en jätteskillnad i min ekonomi, i och med att slippa tanka. Vilket faktiskt är sviiindyrt. (Tänk på det, ni som inte har bil och kräver skjuts av vänner/familj, det är jättedyrt!! och nej jag menar inte mina vänner... för ni betalar alltid :) ).

Min ekonomi kommer alltså vara som den alltid varit, på gränsen.

Nu ska jag inte tänka på det utan försöka få tag i Lina och sen gå till Paula för one last goodbye! :'(

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Ed

Horde just Wavin' Flag pa en Coca Cola-reklam pa tv.

2010-01-07 @ 23:08:18
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0