Hello goodbye

Har träffat klassen nu. Alla verkar supercoola :) Så jag hoppas det ska gå bra! Vi ska spela en låt på ensembeln som heter "the night they drove old dixie down". Den var lite svår eftersom jag aldrig hört den, men jag kör på synt så det blir nog nice haha;) Har många intryck och mycket som snurrar i mitt huvud, ifall jag verkar förvirrad. Men änsålänge är det roligt och jag trivs. Får se hur det fortsätter. Det hjälper supermycket att Simon är här och stöttar lite. Kommer bli superjobbigt när han åker hem. Två nya vänner här från Framnäs har addat mig på Facebook, YEAH! I rock hahaha. Har tyvärr ingen kabel till kameran atm, men ska försöka kirra så kan jag lägga upp lite snygga bilder på mig själv. Saknar ni min nuna? fred /sofiasniper

Kommentarer
Postat av: sanna

första gången jag kommenterar, bara föra att du är så långt bort! bra låt, pappas favvo:D

kramar

2010-01-15 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0