I know I shouldn't care about it but it hurts me inside

Idag har jag lärt mig om livet igen, på livskunskapen. Intressant.
Sen följde jag med in till Piteå centrum en sväng, men det hände inte så mycket där.

Har fixat papper så nu ska jag skriva mig här i Piteå barn. Norrbottning fo' real nu. Det känns faktiskt bra. Jag räknas ju faktiskt inte som norrlänning av de här människorna... för sundsvall... det är ju bara .... där nånstans i mitten. säger dom.

Nä hade inte så jävla mycket mer att säga, förutom att ge er dagens tips på en låt.
Njuuuuuuut


fred
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Ed

Vi aker hem imorrn.. haha! Kommer till Sundsvall pa torsdag kvall forhoppningsvis!



Peace

2010-01-26 @ 18:44:25
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: kicki

piteå barn? nä vad är vi egentligen?! haha... ;) Miss you baby!

TIIST<3

2010-01-27 @ 18:44:27
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0