it may be winter outside..

Känns bättre i förkylningen idag, tackar som frågar!

Inga kommentarer på nyårsbilderna, var dom så fula? Haha.

Har börjat tvätta mina kläder idag, så jag har några kläder att ta med när jag flyttar på lördag. Kan ni förstå att jag ska flytta om mindre än en vecka? Det kan fan inte jag. Jag tror inte jag kommer förstår förrän jag är där heller.
Och ifall jag vantrivs och flyttar hem, snälla döm mig inte då. Jag vill kunna komma tillbaka med huvudet högt.
"Well I tried..."

Ikväll har jag och Simon ätit Linas favoriträtt (skojar inte, hon äter det typ 5 dagar i veckan...), bakad potatis.


+ = SANT

xoxo
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Ed

1. Nej, inte radd - tycker inte det ar sa kul.. "Vattenkaruseller" eller vad man kan kalla det, vattenland, det ar mycket, mycket roligare.



2. Nej, det har inte hant nat, planerat att Hakan skulle aka hem da, han ska hem och jobba :)



3. Tack tack! Haha, skont att hora att allt ar som vanligt! :) Hoppas det gar bra med flytten och sa, vi far komma upp och halsa pa ASAP!

2010-01-04 @ 22:34:56
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: Ed

Nej, jag ar inte radd.. haha!



Det ar det, jag har fatt en lon fran kommunen redan sa det ar inte fran dom.



Nice, det blir king det!



Och en sak, nar du kommenterar, ta bort N:et ur din URL-adress, det blir "sofiansniper.blogg.se" xD

2010-01-04 @ 23:35:20
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: Julia B

Jag vill inte att du ska flytta! men det ska du, så då får jag vara en ond liten jävel och hoppas att du vantrivs så du kommer hem! ;D PÖSS

2010-01-05 @ 12:06:26
Postat av: förlåt julia :(

2010-01-05 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0