Jag har ont i huvudet :( cry

Charlotte Kalla bor i samma hus som jag. Coolt huh? Jag har sett henne två gånger.
Inatt drömde jag att Lilli gav mig en öppen biljett till Chile, jag fick åka när jag ville, bara det var med henne :D Jag minns att jag grät av lycka haha.

Har haft idrott idag, förstå..! Idrott. Jag som inte rört på mig på år och dar. Men lite motion fick jag nog, sen har jag väl inte världens skills i innebandy direkt men va fan... :)

Igår fyllde Emil här i Fiolen år. Han bjöd på tårta! Yummie.
Såhär såg det ut då. (Vi spelade Wii också)



   





nu ska jag fortsätta vila mig

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Ed

Haha, vad ar det? Lanka!



Vad bra, det ar nog bast! ;)



Fan va nice! Om jag aker upp till stugan lar det bli v10. Sa da ar det party v9 da!



Peace

2010-01-23 @ 01:02:36
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0