Nyårsbilder







Kommentarer
Postat av: Paula

Åhhh vad finaaaa ni alla äär! Ni ser ut att ha haft det riktigt roligt! :D Synd att jag inte kunde vara med. meeeen jaja :) Vi ses hos mig på Onsdag va? ta med dig lina! Jag bjöd in henne på facebook men jag kunde inte skicka ut massms till henne för jag har inte hennes nummer! :) Simon med om han vill! :D



Puss sötnöt!

2010-01-04 @ 20:42:44
Postat av: kicki

haha sötaste! riktigt fina bilder, bara det att jag undrar hur det kmr sig att min bild är så jävla stor?! HAHAHA! Huva!

I love you baby! Ses på fredagkväll för ett sista mys, elr inte sista! :'( Anyway, vi pratar inte om det!!!!

TIIST<3

2010-01-07 @ 13:03:28
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0