one last goodbye

Jobbet gick prima! Fast trött är jag.
Har duschat, ätit, vilat, städat, packat och nu sitter jag i soffan och väntar på att Lina Kicki och några ska komma förbi för att umgås en sista kväll innan jag sticker.
Hurrni. Imorgon flyttar jag.... för första gången till en ny stad. Helt själv. Skrämmande, men det är väl en del av livet. Pröva sina vingar, haha.

Såhär ser jag ut ikväll. Vet att ni sett det förut, men visst är det ett sjukt fint linne?



hej då mina vänner
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Ed

Nae, minsta som gar att spela ar typ 200 pesos (3 kronor) sa allt som allt kanske jag spelat bort 50 kronor, max! Sa det ar lugnt ;) Och jag far ju loner fran alla olika hall sa det borde ordna sig ;>

2010-01-08 @ 23:55:51
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0