will you be there?

Igår var jag på gospel-konsert. Den var himla bra, förutom en lite läskig präst..
Sen såg jag film med fagottare, "A serious man" tror jag den hette, sjukt konstig film haha.

Och idag har jag varit på (vad dom själva kallade) rockopera, så jävla rockigt var det inte, och ingen opera heller. Jag jämförde det med Kent typ, fast lite rockigare. Men dom var duktiga musiker i alla fall.

Nu lyssnar jag på Michael Jackson - får ont i magen vad bra han är. Fniss.



peace out
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Niklas

Har också sett "a serious man". Direkt efter man sett klart filmen tyckte man den var knäpp.

Men ju mer man tänker på den så återspeglade nästan varenda scen någon form av dualism.

Allt från schrödingers katt till skillsmässan/bröloppet.



Vadfan är det du läser i piteå(eller i omnejd)?

2010-01-28 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0