hello goodbye.

För ett år sedan drygt var jag på väg hem till Sundsvall från Peace and Love.
Ett år senare är jag också på väg hem till Sundsvall, men från Luleå.
Hade någon sagt det förra året, hade jag nog inte trott på det... men men. Livet förändras, var man är gåår.... (citerar håkan hellström mitt upp i allt, haha!)

Var barnvakt åt Elias igår, medans Sara var domare på pite summer games. Hann träffa Jakob också.
Ack så trött jag var efter igår. Hade dessutom varit på Boden Alive på fredagen, och inte somnat förrän halvfyra, och sen upp nio och vara barnvakt.
Men mysigt var det trots allt detta.

Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa mina bff's!

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0