WE NO SPEAK AMERICANO!!! yes we do?

Resan till Pite tillsammans med Tove var mycket trevligt. Antar att tjejsnack får tiden att gå fort, även om man kör bil.
Vi stannade några gånger och stressade inget, väldigt skönt.

Tror det var norr om Umeå som vi bestämde att vi skulle ta kisspaus, min blåsa höll på att spricka. Vi stannade vid en restaurang, och vandrarhem. När vi kom fram var det stängt. Jaha? Vad gör man? Jo det är ju skog liksom, vi går in en bit och ser någon stuga men verkar vara ett allmänt dött ställe.
"Här tror jag blir bra" sa jag och satte mig bakom något som såg ut tyyp som en elcentral.
"Jag tror här jag" sa Tove och kröp ner i nåt dike med högt gräs.
Mellan oss var en grusväg.
Vad händer? En cyklist kommer förbi, och ser ju såklart mig jättetydligt men inte Tove. Jag får ögonkontakt med cyklisten, men vad ska jag göra? jag ler som att det är världens naturligaste sak att kissa bakom en stuga helt offentligt.

Nu ska jag bussa till Pite, träffa Tove och sen kalasa med Jakob!

pz
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: bergqvist

Haha det är ju världens naturligaste grej? =D Rolig blogg btw. :b

2010-07-30 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0