Halvtid i matchen mellan Frankrike och Sydafrika

Passar på att skriva lite då. (Hejar på Sydafrika... vore kul om värdlandet gick vidare liksom. Besides, Frankrikes spel suger atm)

Är det bara jag som tycker det känns udda att dricka samtidigt som man kissar? Tänkte på det igår när jag borstade tänderna och kissade samtidigt, som också känns väldigt udda.
Sen började jag fråga mig själv - NÄR har jag druckit och kissat samtidigt? När tar man med sig ett glas in på toaletten? Kan inte komma på, men jag vet att jag gjort det. Och jag tycker det känns som man dricker kiss, eller kissar det man dricker om man gör det samtidigt.

Nog om mina djupa funderingar.

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0