love for a child

Glömde säga att när vi skulle åka taxi från Axels kompis på midsommar, försökte axel få taxichauffören att köra oss till matfors... av alla ställe. Lol.

Idag har vi frostat av frysen och sett fotboll.
Och vilken match då!? England Tyskland pratar jag såklart om. Härlig första halvlek, förutom stackars englands bortdömda mål. Andra halvlek ägde ju tyskland, och fastän jag hejade på england måste jag säga att tyskland helt klart var värda vinsten.

En ny låt har fastnat på min hjärna. Den kanske är gammal? Jag vet inte, men den är kung! Ska spela sönder den i sommar känner jag :)

jag tror eddie kommer älska den... hehe.

puss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0