planet earth

Hemma i sundsvall sen i söndags och inte en uppdatering sen dess. Hehe, men jag har ju ingen vettig dator. Får bosätta mig hos Lina så kanske jag kan uppdatera lite oftare.

Axel följde med ner, men har idag lämnat mig för att åka hem till Lule och jobba. Tråkigt tycker jag men hoppas vi ses snart igen.
I veckan har vi hunnit grilla, solat, sovit, sett fotboll, umgåtts osv.

Har nu äntligen lagt in en massa bilder fårn min kamera. Så här har ni!

födelsedagsbarnet på sin födelsedag!

han hade fixat så fint så fint :')

andra födelsedagsbarnet!

hos lix i lule

axel hemma i sundsvall hos lina :)

hos aina

fina människor!

LOVE YOU

fräna tjejer!

axl <3

peace out och trevlig helg
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0