poppar partymusik för att det ska bli roligt att städa..

Puh! Har städat ur mitt rum nu litegrann. Eller inte så lite, packat alla grejer som jag inte behöver de sista dagarna. På måndag 7e juni ska mitt rum besiktas och då ska det var tomt och skinande rent.
Det var inte lika jobbigt som jag trodde, men det var riktigt jobbigt! Dammigt som satan. Inte konstigt att jag börjat nysa så mycket på sistonde.

Tog lite före och efterbilder, men eftersom min display på kameran är paj, hade jag siktat lite konstigt. Sämst bilder vart det. Men JAG ser i alla fall skillnad och det känns bra.

före

efter


dagens fråga: HUR kan man få plats med så jävla mycket saker på 16kvm? och HUR har jag lyckats få hit så mycket grejer på bara fem månader?

tänk fred
(särskilt israel nu..)
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0