the day after!

Det blev en trevlig midsommar med grillning, folk, och sånt! Tyvärr en jävla massa mygg också så jag är halvt uppäten idag. Usch...

Smsade lite med folk igår, och konstigaste sms-konversationen utspelade sig mellan mig och Risi. Fattade varken igår eller idag vad vi skrev om, och om vi ens skrev om samma.
Jag: Lite sällskap
Risi: Vad har du på hjärtat?
Jag: Varför tror du jag behöver sällskap?
Risi: Du skrev ju det.
Jag: Nu fattar jag inget, du är för full
Risi: Du är för full. Jag fattar inte
Jag: Man ska vara så full så man inte vet vars man är. Vars är jag?
Risi: Du är neger ?
Jag: Ja, och det är bättre än allt annat.
Risi: Då är vi vå
Jag: Hehe, vad gör du?

sen hittade jag inga fler sms.

Axel är och jobbar, och slutar inte förrän 23:30... så här sitter jag i Luleå i hans hus och lever livet :) Längtar tills han slutar, vi ska ha kuddkrig då! Moget... nä men han är ju bara 19 också. Det är okej då.
Han konstaterade igår att han och jag var 20 år.
"Om man plussar ett år på mig, och tar bort ett på dig.. då är vi tjugo" och så log han jättebrett. Han är inte så dum som han ser ut, den där axl.

har glömt kamerasladden i s-town (sundsvall) så jag kan inte lägga över några bilder från kameran, tog en del igår. nåja, håll ut!

pz
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0