God natt redan?

Man ska inte vara så personlig i sin blogg, imo (in my opinion)
Men det händer väl att det blir så ibland ändå.
Jag vet att jag skrivit mycket förut om hur sugit livet var, när man inte har något att kliva upp till på dagarna. Och nu vill jag bara skriva ett inlägg om hur underbart det är att kliva upp till något varje dag, och faktiskt inte ha ångest över att kliva upp tidigt. Utan känna att det är ganska roligt.
Hur kan man tycka skola är roligt helt plötsligt? Så var det då inte gymnasiet, då tog man varje chans man kunde för att slippa. Kanske är det för att här har man inte så mycket utanför skolan... och för att man går här frivilligt.

Jag älskar att gå på framnäs, och trivs hur bra som helst. Är jätteglad att jag började.

Och bara för att en blogg är roligare att läsa när man har bilder lägger jag in några...


1. Städerskan (Maria?)
2. Mattelars
3. Cool kille
4. Woodstuck
5. Vart har Simon sin hand?
6. Arg 91a


fred
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0