grön dag

Happy st patricks day gott folk!
Vem nu den där patrick är... spela roll!?
Jag är lite trött på ögat efter en tidig morgon, och hårt arbete under dagen.
Satt och tänkte på en del minnen så här mitt i allt. Kom och tänka på gatufesten 2008, när jag hade bruten fot. Richard och David bar mig på ryggen hem till dom, i sällskap med Magda, efter att området stängde. Och där låg vi och myste och tittade på "ten things I hate about you", halva natten. Vaknade supertidigt av att Magda skulle iväg och jobba. Vi andra satte oss och njöt av sommaren och solen. Ååååh, så fint det var. Saknar!
ha en bra kväll

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: kicki

Nejmen mys! :) Men i sommar baby, fan vad vi ska ha det bäst då! Mysfaktorn kryper sig på! :)

TIIST<3

2010-03-17 @ 22:02:14
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja det var tider det, förutom att det int var så kul med bruten fot kanske :p

2010-03-18 @ 01:34:42
Postat av: Anonym

/Magda

:D

2010-03-18 @ 01:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0