Oj oj oj! Som stighelmer skulle sagt

Här springer dagarna förbi och ingen uppdatering får ni av mig.
En bra sak är att vi snart kommer få internet på rummen i alla fall, så då kan ni förvänta er lite mer uppdateringar. Sen funderar jag på att köpa en laddare till min kamera så jag kan ta lite bilder också. Vad tycker ni?

I helgen var det maskerad/klassfest. Temat var bokstaven T, vilket till en början kändes omöjligt, men trots det var alla så jättefint utklädda i slutändan. Några var det dubbel uppsättning av - men vad gör det?!

Nu till helgen ska vi säga lite hejdå till min klasskompis Jakob, som ska till Barcelona och hem till Göteborg över påsk.
Jag vet inte vad jag ska göra under påsk, åka hem eller stanna? Jag har ju valborg annars då jag kan åka hem också...

Lite bilder från maskeraden i alla fall.. ni kanske har sett dom på facebook men jaja

1. Transvestit
2. Trummis
3. Tangodansare
4. Tvillingar


Turk på bordet

1. Juan jonglerade - svingrym!
2. Vi lekte "så ska det låta.."
3. Trumma på Turk


Fina flickor - transan och törnrosa

peace out yo

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: kicki

Men gärna att du kommer hem på valborg men inte i påsk. JAG ÄR JU INTE HEMMA PÅ VALBORG! Paris, remember?! ;p ååååh!

TIIST<3

2010-03-25 @ 15:25:38
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0