6 dagar sen senaste inlägget.... DÅLIGT!!

Men nu är jag tillbaka i Öjebyn, känns väldigt overkligt. Veckan har gått fort, För fort.
Hade skitroligt och underbart i både Stockholm och Sundsvall. Bra väder för det mesta också. Sommarvärme ute liksom, vem kan klaga?!

Pga detta var det otroligt jobbigt imorse att gå på skolan, jag ville ju vara hemma i Sundsvall och fika och umgås med dom bästa <3. Tur vi hade "eget arbete" så det inte gjorde nåt att jag inte var där :)

Har ÄNTLIGEN hittat min kameraladdare, så nu blir det lite fler bilder här! tyvärr fick jag den inte förrän sista dagen i Sundsvall, så har INGA bilder från veckan som gick, verkligen sugit! Hade velat ha lite minne från denna resa, men men!
Här får ni se det jag hann fota. Hann ju fota den bästa i alla fall <3





tack alla fina vänner i sundsvall, snart ses vi igen.

pz
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0