appropå spansk

Genom åren har jag ibland fått höra att jag är lik någon, en period sa alla att jag var lik Sandra Bullock. Det gick dock över efter ett tag.
Nu på sistonde här uppe i Piteå har det haglat liknelser. Jag kan inte hålla med om någon faktiskt.
Kronprinsessan Viktoria (det var mormor som tyckte...), Charlotte Kalla, Robin i How I Met Your Mother och så vidare.
Igår fick jag höra en ny.
Tove Styrke från idol.
Jag måste ha ett riktigt familiar face. Suck!

här är vi, jag och mina dubbelgångare....







jag tycker jag är lik mig själv.

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Sara

Å glöm inte att Elias tkr du ser ut som Angelina Jolie :)

2010-05-30 @ 21:31:41
Postat av: sofiasniper

Juste! det hade jag nästan glömt! Men ack så snällt av honom, det är nog den bästa att vara lik :D

2010-05-31 @ 14:48:19
Postat av: Tove

du är lik alla de fina människorna! fast mest är du sofia. ju!

2010-06-01 @ 16:35:07
Postat av: sofiasniper

tack tovefin <3

2010-06-01 @ 17:00:01
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0