Det är äckligt med snorkusar. Dom vill man peta ut.

Tänka sig! För prick ett år sedan, åkte jag till Göteborg för att söka en folkhögskola där. För precis ett år sen.
Jag funderade mycket på vad som skulle hända i framtiden, vart jag var om ett år.
Och nu, ett år senare, är jag bosatt i Öjebyn (Piteå), går folkhögskola här och mår bra.
Det vart inte den skolan, och den staden. Och det vart inte precis då. Men nåt hände i alla fall. Och det var ju välbehövligt.

För ett år sedan piercade jag också näsan. Den piercingen ramlade ut när jag sov, ett halvår senare. Jag saknar den. Vill göra en ny...

nypiercad


vilsen i göteborg

aijt
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: ed

Sant så sant. Ska göra det! :)

2010-05-05 @ 21:15:55
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0