Fan va äcklig en toastol kan bli...

Har haft en till spelning idag med klassen, på skolan. Gick inte alls lika bra som på krokodil, men men. Nu är det över :) Behöver aaaaldrig mer spela jesse james eller dom andra låtarna haha!

Fick lite panik när jag kom på att jag måste städa ut rummet till om två veckor. Så började skura toan, städa upp lite på rummet. Sen fastnade jag på facebook och spotify.
Aretha Franklin, vilked kvinna! Vilken röst! Jag ska bli som hon när jag blir stor (inkl svart.. backwards från michael jackson)

nu måste jag handla tandkräm, mat och toapapper. Hittade en femma så nåt av det ska jag väl få med mig hem :)

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0