helgen som kom och gick i rasande fart.

Det snöade och regnade på valborg. Trots detta grillade vi. Jag var hos Axels vän Marcus och grillade. Inget folk alls jag kände, var lite obehagligt. Men trevligt! Vi drog till hans andra vän David sen, det var också en massa trevligt.
1 maj vart en lugn dag, regn och sömn. Och igår likadant, skönt skönt. Ingen demonstration, eller sånt.

Idag är det måndag.
Jag har hunnit konstatera att min sånglärare från gymnasiet, sitter i juryn här på skolan, inför dom som ska söka till Pop/Rock. Sen har jag också hunnit konstatera att en lärare här på skolan är halvt släkt med Tove :O
Facebook vet ni, där får man reda på allt!!! Facebook krymper världen.



På måndagnatt åker jag till Stockholm, kanske hinner träffa lilla Sanna? vi får se. Sen på torsdagen åker jag till Sundsvall. Ska bli så jääävla skönt.

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Ed

Nejje, man kan ta ur fodret, noob.

2010-05-03 @ 16:00:41
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: sanna

Please, måste vi ju fixa:)

2010-05-04 @ 22:31:53
URL: http://eggnbacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0