Imorgon är en annan dag, nananananna...

Om några timmar åker jag till Luleå. Ska på 30-årskalas, då min kusin fyllde det i måndag. Mycket trevligt! Tänka sig vad gammal vi börjar bli.. fast jag har ju några år kvar till 30 hehee!

Veckan i Sundsvall har varit awesome. Jag har världens bästa vänner :) Kommer sakna dom sjukt mycket alltså. Ska lägga in alla bilder härifrån när jag kommer hem och njuta av att bara få titta på dom, hihi!

På måndag börjar allvaret igen. Känns helt sjukt, denna vecka har innehållit så mycket att det känns som att skolan är så långt borta som det bara går! Men, jag ska kämpa vidare med mina betyg och få träffa mina braiga vänner i Piteå också :)

dream on
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0