Jäkla skitväder!

Ja. Frågan är ju varför man ska skriva ett inlägg när man ändå ska skriva saker som inte alla kanske förstår?

Har försökt skrivit ett svar på den frågan nu i några minuter, men kommer inte på haha. Ska jag då skriva det jag tänkte skriva fastän det bara är svammel eller skriva något roligt som alla fattar? Haha.
Jag blandar.

Idag var vi på stan, jag köpte garn. För ikväll börjar nämligen våran syjunta.. Det är tyvärr bara ikväll jag kan vara med, sen drar jag ju till pitte igen. Men jag kan vara med på distans, med hjälp av cam hahha.

Jag hatar er. Ni är fruktansvärda människor, som jag helt ärligt inte tycker är värd ett skit. Ni har förstört så tmånga liv och jag önskar att era också blir förstörda. Jag önskar er allt som folk sagt "Det här önskar du inte ens din värsta fiende" om. Jag vill inte ser er i ögonen, jag vill spotta er i ansiktet. Kommer aldrig önska livet ut någon människa, men detta är nog det närmsta jag kommer.

Kaoset får mig att sakna min säng, min dator (knappt, den är så bråkig), min tv och min skola och mitt hem!

peace,

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0