söndag!

Hela dagen igår kändes som söndag, så jag är lite dagvild idag.. Men söndag it is!

Drömde att jag åkte ner till sundsvall för att gå på irish (som dock hade bytt namn), men det var en stressdröm så vi kom aldrig dit.
Fastnade på busstationen, och sen i sundsvall kunde vi inte slå rätt nummer på telefonen när vi skulle ringa Eddies föräldrar (?).
Precis innan jag vaknade drömde jag att jag gick nedanför ga-kyrkan och vart anfallen av en alkiss..

Igår vart det tacos och så kollade vi på bert, eva och adam och paradise hotel.
Så vad fan ska man göra idag då?

Bilder från fredags





(all öl är bara folköl, hehehe yes!)

fred,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: lilli

hahah även eddies föräldrar :P

du kommer hem till nyår va? ?!?!!?

2010-11-28 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0