tippa mig.

Alltså. Jag blir så less.
Nu får ni fan ta och säga hur ni barn sover? För jag vet inte hur man gör. Jag kan inte sova.

Sov kanske fem, sex timmar natten sön-mån, och var döööötrött. Tänkte att det skulle bli en enkel match att somna igår till idag... KLOCKAN 05:00 somnade jag.
Jag ork int.

Det positiva är ju att jag inte missar så mycket av livet, pga sömn. Men det negativa är ju att jag inte minns så mycket av det jag inte missar, eftersom jag är så jäääävulusiskt trött.

BAJS
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: kicki

när är den där bilden tagen och är det jag som försöker stjäla en puss av dig..?! (a) :p

2010-12-06 @ 16:37:48
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0